Think Tomorrow helpt vzw's met een digitale boost tijdens de lockdown.

Bekijk alle nieuwsberichten »

06-05-2020


Voor het vijfde jaar op rij schenkt het Kempens digitale marketingbureau Think Tomorrow zijn expertise aan een vzw.

Dat doen ze onder de noemer Midsummer Madness. Het team van marketeers, web developers en social
media specialisten werkt dan een dag lang gratis voor één ingeschreven goed doel.


De motivatie die achter het evenement schuilt, is duidelijk. "Vzw's hebbenvaak niet de middelen om straffe campagnes te laten uitwerken. En de huidige maatregelen tijdens de semi-lockdown zijn ook geen helpende hand.

Daardoor geraakt hun prangende boodschap vaak niet ver genoeg verspreid en dat is jammer." Klinkt het bij zaakvoerder Kevin Heylen. "We willen het opstapje bieden dat ze nu meer dan ooit nodig hebben."


Dit jaar gaat Midsummer Madness door op 19 juni. "De inschrijvingen staan open. Alle vzw's die nood hebben aan een sterke online campagne kunnen zich dus nu kandidaat stellen via de website www.midsummermadness.be." Aldus Johnny Berkmans, Managing Partner bij Think Tomorrow.

Of het team deze vijfde editie ook met de huidige lockdownmaatregelen kan laten doorgaan zoals de voorgaande jaren, is nog onzeker. Dat het doorgaat staat wel vast.